Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /USER/multiculti/wp-includes/admin-bar.php:1) in /USER/multiculti/wp-content/plugins/ready-ecommerce/classes/req.php on line 9 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /USER/multiculti/wp-includes/admin-bar.php:1) in /USER/multiculti/wp-content/plugins/ready-ecommerce/classes/req.php on line 9 AIDA / Sales / Marketing > reklám - Multiculti.hu

Elméletek aida model

Published on március 23rd, 2013 | by Multiculti Juli

0

AIDA / Sales / Marketing > reklám

Az AIDA modell azt foglalja össze, hogy miként kell működnie a hagyományos reklámnak, melynek célja az eladás. Angol mozaikszó: Attention, Interest, Desire, Action.
ATTENTION (Figyelem felkeltése) – A reklámok elsődleges célja, egyébként a reklém már az első lépésnél elbukik.
INTEREST (Érdeklődés felkeltése) – Azonban nem elegendő, ha csak felfigyelnek a reklámokra, fel is kell keltenie a fogyasztók érdeklődését.
DESIRE (Vágy felkeltése) – Következő lépésként vágyat is fel kell keltenie a hirdetett termék/szolgáltatás iránt.
ACTION (Aktiválás) – Miután a célcsoportunk látta is a hirdetést, sikerült felkelteni az érdeklődésüket, sőt, már vágynak is a termékünkre/szolgáltatásunkra, akkor már a legfontosabb lépés van hátra, hogy meg is vegyék azt. Ha azt látják, hogy könnyedén hozzájuthatnak, nagy az esély a sikerre.

Tags: , , , , , , ,


About the Author



MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Back to Top ↑